niedziela, 24 czerwca 2012

Nie myślisz o tym, co się dzieje, lecz oddychasz. Trwasz w beznadziejnie dziwnym uczuciu, jakbyś umierał za życia.

Bo może jeszcze nie jest za późno. Nigdy nie jest za późno na właściwe decyzje. Może gdybyś jeszcze raz spojrzał w tył to zobaczyłbyś mnie w przeszłości, którą codziennie wspominam. Może wszystko byłoby dobrze, może wszystko by się zmieniło. No właśnie... Może.


 Przed wczoraj byłam z Basią, Madzią i Sabiną w niedawno otworzonej u nas pizzeri. Pizza była bardzo dobra, ale najlepsze jednak były sosy. Nie w smaku, w smaku były obrzydliwe, jednak my tak je doprawiłyśmy, że po samym zapachu aż flakami darło. hahahaha :D
 Więc w piątek po odbieranie świadectwa i upragniona dwumiesięczna wolność. Nie wiem czy już to tutaj pisałam, ale udało mi się ! Moja średnia wynosi jakieś 4.87.  Koło poniedziałku lub wtorku pod moje drzwi powinna zawitać zamówiona z allegro nokia asha 302. Ma ją ktoś może ? Jutro w naszej szkole odbywa się coroczne 'mam talent' , po jutrze spotkanie z rodzicami, odbieranie listów gratulacyjnych,a  także pożegnanie klas trzecich gim, w środę odpust, w czwartek już mi się nie chce ruszać dupy z domu no i w piątek rozpoczęcie wakacji i moje planowane wieczorne rozbijanie namiotu z Basią. Plus dodatkowo w piątek wypad do Rzeszowa na wyrywanie 'cebul' :D.