wtorek, 26 kwietnia 2011

Jutro odsłona :D

Postanowiłam, że jutro zrobię taką nową odsłonę małej galerii rysunków mangi. Oczywiście zdjęcia będą wykonane fonem (5mpx) więc to nie to samo co skan. Mam drukarkę, ale niestety nie jest podłączona bo po formatowaniu mojego kompa jakoś nie chce się zainstalować :D
W tym tygodniu czeka mnie bardzo duzo pracy plastycznej. Moja sąsiadka, którą teraz serdecznie pozdrawiam zamówiła sobie aż 6 obrazków ! Ale na szczeście w niewielkich rozmiarach A3.

W sobotę jadę także na niewielkie zakupy plastyczne. Chciałam sobie kupić takie kredki dla plastyków ale kosztują  45 zł.  Trzeba mi jeszcze 2 cienkopisy czarne, gumkę chlebową, 2 bloki A3 i mam dylemat co do wyboru ksiązki. Oczywiście kierunek - empik. A książki są dwie : Manga sztuka rysowania i Manga sztuka rysowania. Shojo. Ta pierwsza kosztuje 26 zł, a ta druga 16. Pytałam się już w necie, niektórzy twierdzą, że lepsza będzie 1 inni ze 2. Ja rysuję shojo, a nie postacie czarnej magii. Shojo wyróżnia się najbardziej tymi dużymi oczami, a postacie czarnej magii właśnie małymi... Nie wiem co zrobić z kupnem tych książek, mogę wybrac tylko jedną. Na począątku chciałam tą 1 a dziś znalazłam tą 2 i coraz bardziej mnie do niej ciągnie...
 
Jutro tak około 14-15-16 nowe obrazki. Ale nie obiecuję, bo moga być tak wieczorkiem bo chyba jutro wezmę się za te rysunki.  Ale napewno jutro je wstawię ^^.  I jeszcze jutro ta szkoła ... : /