piątek, 26 sierpnia 2011

W Rzeszowie

Jak pisałam, wyjeżdżam do cioci. Już u niej jestem, fajnie bo ona mieszka nie daleko Galerii Graffici, spotkałam się z moim kolegą z klasy i razem poszliśmy na ,,zakupy'' to znaczy na oglądanie sklepów. Jak zawsze musiałam dotknąć moje conversy, w dotyku są na serio inne niż normalne trampki, a właśnie kupiłam dzisiaj nowe, zdjęcia wstawię potem.
No więc spacerując po sklepie ,,New Yorker'' natknęłam się na te super czzapki z daszkiem. Zawsze chciałam sobie taką kupić, ale na allegro jest taka podobna za 130 zł, miałam zacząć zbierać podobnie tak jak na conversy , ale dzisiaj zaoszczędziłam 110 zł i kupiłam za 20 ! Zamurowało mnie gdy mój kolega przeczytał cenę. Tylko 20 zł !
Zdjęcia :


Co o niej sądzicie ? Były jeszcze niebieskie, ale gdy już kupię sobie czerwone Conversy będą do nich pasować, a także do moich czarnych dresów-alladynek


To mnie zaskoczyło... Conversowe rzeczy do szkoły ! Szkoda, że ja już wszystko mam ... W następnym roku kupię to wszystko !