czwartek, 26 maja 2011

: (

Opisowo .. 
Dziś zaprezentuję notkę z opisami na gg o smutnej miłości, a także sentencjami.

Zaczęłam od zdjęć.. Skasowałam. Nie wytrzymałam długo, przywróciłam je znowu. Później numer telefonu. I tak znałam na pamięć, więc nic to nie dało. Zapisałam Cię inaczej, ale kurcze odczytywałam tak jak przedtem. Przed snem myślałam o innych, ale i tak widziałam Twoje źrenice. Wyprałam ' Twoją ' ulubioną bluzę.. Ale nadal pachniała Tobą. Skasowałam nr gg.. Ale na chwilę, musiałam przecież widzieć Twój opis. Chciałam zapomnieć, ale zapukałeś do drzwi. I znowu ten sam rzeczy stan.

-skąd masz mój numer? -z wikipedii. wystarczy wpisać
najzajebistszy chłopak na świecie.


Miłość jest wtedy, gdy On wbija Ci sztylet w serce, a Ty martwisz się tylko tym, żeby nie pochlapał się krwią.
 

wabię cię, jak pszczołę do miodu.



głębia twojego spojrzenia sprawia, że mogłabym

w niej tonąć nieprzerwanie



niewiele mam, kiedy Ciebie tu nie ma



kiedy pierwszy raz Cię ujrzałam, nie pomyślałam,

że mogłabym Cię kochać

chciałabym kiedyś spotkać księcia na białym koniu i


 powiedzieć mu, że jest frajerem.

Od dzisiaj takie notki będą się pojawiały co jakiś czas aby nie zanudzać was tylko moimi rysunkami, i moją codziennością