środa, 4 maja 2011

Grafika komputerowa...

Witajcie, w tej notce chcę trochę pomówić o grafice komputerowej. Chciałam ściągnąć photoshopa, ale nie mogłam znaleźć nic za darmo. Kolega polecił mi Gimpa, ponoć też jest dobry. Sama kiedyś go miałam. Ściągnęłam sobie ten program, ale zupełnie go nie obczajam. 

Korzystam z różnych porad krok po kroku na stronach i blogach mangowych, jednak żadne na mnie nie działają. Może gdy będę miała już jutro podłączoną drukarkę, czyli jak będę mogła skanować, to się coś naucze ? Narazie umiem tylko poprawić szkic mnożąc warstwę i kolorowac, ale jeszcze nie nauczyłam się kolorowac drobnych szczegołów

Ta tak zwana różdżka w Gimpie jest dobijająca. Np. chcę pokolorowac oko, klikam w to, a to się całe zategowywuje.... : /
Chciałabym kiedys uzyskac coś takiego :