sobota, 28 maja 2011

Tusz

    Dzisiaj po raz pierwszy użyłam tuszu. Na szczeście tylko pogrubiałam linie rysunku bo gdyby przyszło kolorowac mi cały to chyba by  mnie cos wzięło. Jest to trochę trudne ponieważ linie wychodza krzywo i róznej długości, a więc trzeba je cały czas poprawiać. Ten rysunek narysowałam przed chwilką, teraz jestem u babci. Format to połowa bristolu.




A to migające coś to moja zawieszka od fona.xd Kupiłam ją sobie ostatnio w palikówce - taka mała laleczka. 
Co do uszu to ma to być elfopodobne ^^

     A jak podoba wam się nowy szablon ? Owszem ja sama uważam, że tamten był bardziej mangopodobny, ale jak to niektórzy ujęli nie jest zbyt kolorowy, a ten wydaje się być ciekawszym. Był dzy wybór, ale jakoś ten przypadł mi do gustu, reszta to tylko takie zwykłe byly, niekolorowe. 
    Już za niecałe dwie godziny będzi, my mogli oglądać Eska Music Awards z Honey o 20:05 na TVP2. Słuchałam teraz radia Eska, gdzie poinformowano mnie iż własnie trwają próby generalne.
     A co do mangowego biebera to nic z tego -.-' Narysowałam i mi nie wyszedł ;( Ale jesli chcecie to moge wrzucić wam obrazek przed zwinięciem go w kulę papieru i wywaleniem do kosza bo jak zawsze na kazdym kroku mojego rysowania robie wszystkiemu zdjęcia ^^wy




To nawet nie jest Bimberopodobne a co dopiero Bieberowe. Także nie skończyłam tego tylko odrazu wyrzuciłam

Proszę o komenatrze <3