wtorek, 31 maja 2011

Wasze ulubione anime ?

   W tej notce chciałam poruszyć temat o waszym oglądaniu anime. Ktoś ogląda ? Jeśli tak to piszcie, podzielcie się swoimi wrażeniami na temat bajek itp.
     Jeśli chodzi o mnie to oglądałam tylko jedno anime jako serial, czyli, że ma kilka odcinków : Kanon. A jeżeli chodzi o filmy anime to swego czasu oglądnełam : W krainie Bogów, Ruchomy zamek Hauru, te dwa filmy szczerze podziwian i zachęcam wszystkim do oglądnięcia. Mają bardzoo ciekawą fabułę, a na końcu RZH przyznam szczerze - popłakałam się . ; (
    Teraz pokażę wam kilka zdjęć z tych trzech anime jakie tu wymieniłam, a także ich opisy (oprócz Kanon)
Ruchomy zamek Hauru :


Sophie zostaje zamieniona przez demoniczną Czarownicę w starą kobietę. Zrozpaczona próbuje odzyskać swoje ciało i wyrusza w magiczną podróż pełną niebezpieczeństw. W poszukiwaniu samej siebie Sophie trafia do dziwnego Ruchomego Zamku należącego do czarodzieja Hauru. Spotyka w nim demona ognia - Karushifâ, który przedstawia jej propozycję. Jeśli Sophie uwolni go spod mocy Hauru, on w zamian przywróci jej 18-letnie ciało. Co stanie się z Sophie w Ruchomym Zamku? Czy wszystkie części magicznej układanki znajdą swoje miejsce?


   
 Moje zdanie na temat filmu :
Bardzo mi sie podobał, szczególnie ten zamek był superowy, a cały film ogólnie bardzo ciekawy. Uwielbiam oglądać filmy anime, a ten góruje na pierwszym miejscu


W krainie Bogów :

Historia dziewczynki o imieniu Chichiro, której rodzice zjedli pokarm przeznaczony dla Bogów i za karę zostali zamienieni w świnie. Aby ich odczarować Chichiro wyrusza do świata bogów...
 



      Moje zdanie :
  Ten film znam już od dziecka, gdy pierwszy raz go oglądałam miałam 6 lat. Na początku, pamiętam jak bałam się tych twarzy, gdy ta dziewczynka szuka tych rodziców i wystraszyłam się także tych prosiaków. Dopiero niedawno zdałam sobie sprawę, że to anime :d

A wy jakie filmy lubicie ?
Oczywiście chodzi mi o anime