niedziela, 29 maja 2011

Nie ma nic gorszego od pięknych słów, które kłamią


Miłość to ściema, miłości nie ma, są tylko głupie zauroczenia !


A ja już zdążyłam tyle razy przekonać się, że to prawda. Ta piosenka powinna byc dla nas hymnem, miłość nie istnieje ;( 
_____________________________________________________

pragnęła obietnicy z jego strony, że nigdy niezapomni ile dla siebie kiedyś znaczyli.


codziennie przechodzę obok swoich marzeń które są czyjąś codziennością

krzyczała i płakała do słuchawki, a on po prostu
powiedział spieprzaj i się rozłączył.
 

pokłóciłam się ze szczęściem, nadzieję kopnęłam w dupę,
miłość wyzwałam od szmat, a ze smutkiem piję wódkę.


ie widzieli się 4 lata, nadeszła okazja do spotkania, gdy się zobaczyli, ten wyznał Jej wielką miłość , Ona uległa.. Po paru dniach z nią zerwał .Załamała się jak nigdy, pocieła się, płakała, tęskniła.. Nic to nie zmieniło . Pragnęła jedynie jego dotyku, ciepłego uśmiechu.On znalazł sobie inną panienkę.
Ona nie potrafiła być z nikim innym. Wielu się starało o jej względy, jednak nikt nie potrafił jej zastąpić Jego .
Po paru miesiącach dokładnie 31 Grudnia , spotkali się ponownie, on przepraszał, błagał ją aby mu wybaczyła, ta nie była twarda, jednak gdy spojrzała w jego piękne zielone oczy, przełamała się .. Wybaczyła mu .
Byli razem parę dni, później On ją zostawił i jest teraz z jej koleżanką ze szkoły .. Nie raz widuje ich razem, ból zatraca Jej serce.. Jednak nic nie może zrobić.. Po nocach płacze, opuściła się w nauce, pokłuciła z przyjaciółkami .. A wszystko tylko przez drania któremu oddała swoje Serce [!]

Siedziała samotnie w domu .. Nie chciała spotykać się ze znajomymi.
Minął już miesiąc od ich rozstania jednak ona nie potrafiła się pozbierać.
Leżała na łóżku i wpatrzona w sufit słuchała muzyki. Nagle rozległ się dzwonek do drzwi.
Dziewczyna nie wiedząc czemu miała motylki w brzuchu. Wstała.
Powolnym krokiem poszła do drzwi. Zobaczyła jego.
Udawała, że nie jest zaskoczona, chociaż nie wiedziała co ma robić.
Stała i patrzyła na chłopaka. Po paru minutach chłopak przytulił ją i powiedział : tak bardzo tęskniłem, kocham Cię skarbie i przepraszam za wszystko. Dziewczyna przytuliła go tak jak najmocniej potrafiła i wyszeptała tylko : kocham .

Wciąż śmieszy mnie to jak sobie przypomnę minę tego faceta, którym się trochę zabawiłam i zostawiłam, tonącego w morzu jakiejś pierdolonej nadziei.
Nie zapomnę jak zapewniał mnie że nie będzie dla mnie pił, palił.. czego w ogóle nie oczekiwałam.
Do łez rozbawiało mnie jak na siłę chciał być romantyczny dając mi róże.
Od początku wiedziałam, że jest takim skurwielem jak inni.
Dlatego go zostawiłam. Tak. Nie wiem, chciałam odreagować..
Sory bejbe, niestety padłeś ofiarą mojej mściwości na facetach.
Pech chciał że to na Tobie się zemściłam wyklinając cały męski ród.
Wiem nazywasz nie zimną suką, ale ja cię nie przeproszę.
Bo wy przecież nas nigdy nie przepraszacie. Przykre , ale prawdziwe .


Może za kilka lat miniemy się na chodniku, a nawet nie będziemy wiedzieć, a może będzie tak, że się do siebie uśmiechniemy, spojrzymy na siebie ze zdziwieniem i po chwili pójdziemy dalej, jakby nic się nigdy nie stało. Może być też tak, że wpadniemy w sobie w ramiona i odnajdziemy gdzieś to szczęście, którego szukamy. Może będziemy sobie obojętni. Może nie będzie już któregoś z nas. Może zapomnimy. Może będziemy mieć się cały czas w głowach. Chęć odnalezienia pozostanie w nas gdzieś. Może być tak, że poznamy się na nowo kiedyś, gdzieś i pokochamy. Może...

Kobieta pełniąca rolę kolegi, to rzadki skarb. Toleruje ludzi takimi jakimi są, obdarzając ich od czasu do czasu dozą zdrowej, szczerej, konstruktywnej krytyki (o ile coś takiego w ogóle istnieje). Można z nią pogadać o wszystkim, zapytać o radę (szczególnie gdy masz problemy ze swoją kobietą). Trudno się z nią nudzić, bo zasady na jakich się przyjaźnicie sprawiają, że możecie robić niemal wszystko. Ale uważaj - jeśli którekolwiek z was będzie chciało czegoś więcej niż tylko przyjaźni - ryzykujecie utratę wszystkiego. Dodanie wątku erotyczno - miłosnego będzie na pewno ogromnym przeżyciem dla was obojga, ale przecież nic nie trwa wiecznie i kiedyś się rozejdziecie. A wtedy powrót do przyjaźni jest już raczej niemożliwy. Jej główną, różniącą ją od innych kobiet cechą jest wyraz twarzy - coś pomiędzy zaciętością, zaniepokojeniem a smutkiem.


Chłopie, Ty nawet mikrofalówki nie potrafisz obsłużyć a za mnie się zabierasz.





Telefon Milczy
Już Nie Zadzwonisz ..
Oddalasz Się…
Dlaczego To Robisz ?

…Wspomnienia to do siebie maja ze czy chcesz czy nie wracaja:(…

miłość przychodzi na palcach a odchodzi trzaskajac drzwiami

Do brzegu beznadziejnej miłości
I tak jest, że z tobą nie mogę być szczęśliwa
Nie mogę kontynuować
Do brzegu tej beznadziejnej miłości.;(


i nie będzie żadnej miłości,zauroczeń będzie tylko czysta wódka

chciałabym, żebyśmy przestali się znać. zapomnieli o sobie nawzajem.
a po pewnym czasie ponownie spotkali i zaczęli od nowa. nie pamiętając o tym co było.

1oo masek, masa pozorów, I 15o do naśladowania wzorów .
Chcę w tym wszystkim odnaleźć siebie .





sory za to mało eleganckie ' kocham Cię ' na ulicy .
chciałam to zrobić bardziej subtelnie , ale po kilku piwach trudno się powstrzymać .

tequilla. laptop. dobry bit. lampka nocna. dobra książka. cudowny wieczór.
tylko , że zawsze w tle był jeszcze sms od Ciebie.

Ona nie chciała się narzucać. On nie chciał Jej za bardzo komplikować życia sobą.
Tak jakby nie wiedzieli, że znaczą dla siebie więcej niż wszystko...

z planów na przyszłość możesz mnie wykreślić .





Nie zawsze jest zaj.ebi.ś.cie , wiesz ?
Więc dlaczego w tych trudnych chwilach się poddajesz i masz już w.yjeba.ne ?

Dziś między wdechem, a wydechem. Między uderzeniem, a bólem.
Między jednym, a drugim, w ułamkach sekund - odnajduję szczęście.

I pokochałam ten świat, który miał niebieskie oczy.

wara - trzymaj się z dala.





według greckiej mitologii, ludzie zostali początkowo stworzeni z 4 ramionami, 4 nogami i głową z dwoma twarzami. jednak w strachu przed taką potęgą, Zeus rozdzielił ich na dwie osobne części, skazując ludzi na życie w poszukiwaniu ich drugiej połówki.

"Szukałem Cię tam,
gdzie Cię nie było i tam, gdzie byłeś..
Jedno jest pewne!
Tu gdzie ja jestem - Ciebie nie ma..."

- Ona zakochała się bez pamięci , on długo ją zwodził ...
-jak skończyła się ich historia ?
-ona się nie skończyła. jej serce wciąż bije dla Niego .