niedziela, 15 maja 2011

Wyspa !

Wczoraj Grubsia wróciła z wycieczki. W Chorzowie widziała Ewę Farnę i nawet ma jej autograf ! Wczoraj w końcu wybraliśmy się na tą wyspę. Już myślałam, że nigdy tam nie pójdziemy. Nie dostaliśmy się już tą drogą co zawsze bo tam wszędzie były pokrzywy, miałam spodnie, ale one i tak były strasznie długie, aż do ramion ! Dlatego szliśmy rzeką. 
Wyspa bardzo się zmieniła. Wszystko zarosło, ale tam na szczeście nie ma pokrzyw. Byłam na tej polance co wcześniej wam pokazałam zdjęcia i zbliżałam się do szkolnego boiska. Byłam nawet pod czarnym ludem. Jutro albo dziś wstawię wam zdjęcia. 
Napewno będziemy teraz rzadziej chodzić na wyspę bo wszystko bardzo się zmieniło.

Wczoraj zaczęłam oglądać fajne anime - Kanon. Narazie oglądnęłam tylko jeden odcinek, ale już mi się podoba. Można oglądać z napisami na baje.pl