środa, 15 czerwca 2011

Brzoskwinia - komiks

Do wakacji zostało jeszcze 7 dni !
________________________________________

 Taaaak ! Wakacje są coraz bliżej ! Z dnia na dzień jest coraz mniej dni, aż w końcu dodam notkę, w której napiszę : Już są wakacje ! Ale się nie mogę doczekać ! ^^ Dzisiaj byliśmy na ognisku klasowym u kolegi. 
Tak mnie teraz wzięło na czytanie jakiegoś komiksu mangowego ^^. Nie chcę jakiegoś tam wampirzystwa, czy jakiegoś Naruto, ale coś takiego ,,dla mnie``, czyli tematyka o szkole, miłości itp. Znalazłam idealny komiks : Brzoskwinia, może ktoś czytał ? Porównałam sobie ceny z empiku i na allegro i chyba poprosze kuzyna aby mi zamówił. Na allegro kosztuje 9.50zł, a w empiku za 16 zł. To chyba się bardziej opłaca no nie ?  I jest aż 18 tomów. ^^
  
 Wieczorem wstawię kilka obrazków, ponieważ dziś tak pilnując Deasy trochę rysowałam : )