piątek, 24 czerwca 2011

Koncert jednego serca, jednago ducha ! : )

  Wczoraj z Grubsią, Michałem, Maćkiem, Michałem, wujkiem i Gabi pojechaliśmy na basen, oczywiście na dwa samochody. Ja jechałam z Grubsią. Kierował jej brat, Maciek, ma 18 lat i od niedawna posiada prawo jazdy, strasznie bałam się z nim jechał, ale dojechaliśmu ;D
   Później z Gabi, wujkiem, ciotką, Michałem, ciotką i wujkiej 2 pojechaliśmy do Rzeszowa na koncert Jednego Serca, Jednego ducha. Grubsia mogłaś jechac z nami, gdybyś tylko zadzwoniła ! 
Było fajnie ! Najadliśmy się strasznie dużo popcornu i napiliśmy się coli.
Hah,  najlepsze było jak zajadałyśmy się z Gabi poziomkami, takimi z odpustu, a tam były takie fajne balony wypchane gazem. Był taki z misiem w kształcie serca, a ja do niej coś takiego :
- Nie ruszę się stąd dopóki nie przyjedzie X i nie kupi mi tego balona !
Hahaha, ale i tak go nie było ;( Grubsia ty wiesz o kogo chodzi.
Poźniej rozdawali świeczki, strasznie fajnie to wyglądało jak tak dużo ludiz miała zapalone świeczki w górze.
Dodaję zdjęcia z koncertu i ognisko ze świeczek zrobione przez Michała ;D