środa, 22 czerwca 2011

Poprawka !

Jeaa ! Naprawiłam sobie bloggera, znaczy się ja nic nie robiłam. Miałam tą durną przeglądarkę - Operę, gdzie nawetnie mogłam zrobic pętli aby dodać kilka obrazków, ostatecznie dziś wgl nie moglam dodać -.- Więc wróciłam do Mozilli  :)

Wczoraj przy planowaniu ogniska zainspirowała mnie fotografia i pstryknęłam fajne zdjęcia, niestety nie są do końca takie jakie chciałam



 1)  Dzisiejsza pogawędka z Grubsią na huśtawce i Deasy oczywiście ^^.
Na zdjęciu Grubsia i piesek, u Grubsi na ogrodzie.
2) Paznokcie. Oczywiście podkreślam, że to ręka Grubsi ! Bo gdybym nie napisała to chyba by mnie rozstrzeliła. 
Lakier zarąbisty co nie ? Też miałam nim pomalowane, ale zdrapałam ;p
3) Wczoraj miałam natchnienie fotograficzne i gdy siedzieliśmy na oponach z Grubsią, G i Michałem zrobiłam to cudne foto ^^