sobota, 25 czerwca 2011

z Grubsią i Gabi ^^

Przed chwilą właśnie poszły ode mnie Grubsia i Gabi, haha one grzebały mi we wszystkich szafkach, a ja siedziałam i rysowałam rysuenk dla Grubsi. Grubsia dostała już swoja nagrodę za codziennne wchodzenie na bloga, a nagroda to kilka rysunków. Wklejam zdjęcia z naszego dzisiejszego posiedzenia ^^










1) Grubsia i Gabi przeglądają wszystkie moje szkicowniki, a obrazki, które chcą bym im narysowała podpisują inicjałami.
2) Nagroda wraz z rysunkami w rękach Grubsi już jak szła do domu
3) Ten kawałek papieru, na ktorym jest napisana nagroda.
4) Od lewej : Gabi i Grubsia :D
5) Gabi i Grubsia rysowały na sztaludze : lewe serce to Grubsi , a prawe to Gabi
6) Ja sb kończyłam rysunek dla Grubsi, a one napisały mi coś takiego w szkicowniku . Dziękuje ;**
7) Wlożyłyśmy Deasy do szuflady ^^
8) Deasy na nogach Grubsi ze spinką ^^ gryzła wtedy szkatułkę. Jak wspominałam one wszędzie mi grzebały w szafkach.
9) Deasy na podwórku, a dokładnie biega po łące ^^