piątek, 17 czerwca 2011

Zakupy ^^

Dzisiaj byłam w Rzeszowie, aby zrobić sobie zdjęcie do karty rowerowej, w końcu zdałam ^^.
Przy okazji weszłam też do sklepu papierniczego znajdującego się tuż niedaleko.
Poszłam tam w celu kupienia brulionu, z którego zrobię pamiętnik, ale moją uwagę przyciągnęły także inne rzeczy. Brulion kosztował 9.90 zł.
Gdy juz wychodziłam na półce znalazłam szkicownik artystyczny, najbardziej podoba mi się jego papier ! Kosztował tylko 6.90 zł.
Kupiłam także trzy ołówki marki Koh-i-noor, każdy za 1.50 zł. 
Są różnej grubości : HB,8B,5B .
 Znalazłam także, ale niestety nie kupiłam :
 - kredki akwarelowe Koh-i-noor - 12 szt. - 13.90 zł.
- kredki szkole koh-i-noor - 12 szt. - 7.90 zł.
- węgle koh-i-noor ( nie pamiętam ile sztuk, ale mało. W bryłkach) 5.90 zł.
- pastele olejne Koh-i-noor - 32 kolory - 32.00 zł

Muszę się tam jeszcze wybrać bo strasznie podobają mi się te kredki akwarelowe


_______________________________________________________

Do wakacji zostało jeszcze 5 dni !
__________________________
PS. Jutro mnie nie będzie bo idę na wesele. W niedzielę idę na dni Jasionki, ale nie wiem, bo może wieczorkiem napisze. Ale nie jestem pewna : )