środa, 20 lipca 2011

Japan Style

Cześć. Przed chwilą skończyła się u mnie straszna burza. Myslałam normalnie, że mnie porwie, albo rozpocznie się jakieś naprawdę wielkie tornado. Gdy burza niby się skończyła wyszłam chwilę na pole. Mama Jess powiedziała, że nie ma naszego namiotu, który był na ogrodzie. Okazało się, że go porwało ! ale nie strasznie daleko, tylko na sąsiednie pole. Niedaleko mojego domu, jest las. Chyba piorun strzelił w jakieś dwa drzewa bo są wysokie i przełamały się na pół. Przedtem zaczęłam dodawać notkę a tu Bum ! następna biurza. I musiałam znowu odłączać komputer i internet. Weszłam dzisiaj na fajną stronkę, gdzie pobrałam przecudne obrazki z Japonii. Bardzo mnie zainspirowały, nie wiem czemu. Tam sie bardzo fajnie ubierają. Ich najlepszą maskotką jest Hello Kitty, uwielbiam hello Kitty. Nie wspomnę o Jess, która ma obsesję na punkcie Hello Kitty :D