piątek, 8 lipca 2011

Lakiery ^^

Dzisiaj byłyśmy z Grubsią i Gabi rano w sklepie, kupiłyśmy nowy zapas lakierów. dodam zdjęcia moich lakierów. Byłam już u Grubsi i pomalowała mi paznokcie na różowo i na to pękający lakier. U nas w sklepie oczywiście wszystko jest tansze i za lakier pękający dałam tylko 6 zł !
Jagodowy... Hm... Całkiem ładny kolor ;)
 A to miętowy ! Zawsze chciałam sobie kupic, ale widziałam tylko za 4.95, a to trochę za dużo ;p
 To moja następna  zdobycz - neonowy różowy ! Jako do pękającego podoba mi się, ale tak w samym nie pokazałabym się nigdzie.
 + Dodaję zdjęcia pękającego paznokcia. Ale robiłam aparatem i wyszło trochę nie wyraźnie


 A to ja, przed wyjazdem ^^
 Za te trzy kolorowe lakiery dałam oczywiście tylko 2.50 zł . A mają aż 16 ml !
Jak przemaluję na inny kolor to pokażę fotki.  Zdjęcia zgrywałam u babci na laptopie, i chyba będę tak robić częściej bo takk to na blogu w ogóle nie byłoby żadnych nowych zdjęć.
: )