poniedziałek, 11 lipca 2011

Nie Zamykam ;)

Cześć.
Napisałam już Grubsi i wszystkim, że chcę zamknąć bloga. Weszłam teraz na komputer tylko po to aby go usunąć, jednak tego nie zrobie :) Nie potrzebnie jest tego wszystkiego marnować. Blog został założony dokładnie 24 października, czyli już niedługo rocznica. Bardzo chciałabym aby na moim blogu pojawiło się więcej komentarzy.
Dzisiaj świętujemy bardzo niezwykły dzień. Deasy jest w moim domu już miesiąc ! Ale ona starsznie urosła .. ;p
Nie jedziemy dzisiaj z Grubsią do Galerii Graffici :( Wczoraj piszemy na gg, jej brat szukał nam autobusu, a ona mi nagle pisze, że maluje salon i nie może jechać :( Byłam na nią trochę zła, zresztą kto by nie był na moim miejscu, ale może pojedziemy w przyszłym tygodniu... Może !
Jeszcze tylko 19 dni do obozu .. ^^ Strasznie nie mogę się doczekać gdy bęziemy z Olą chodzić po tej piaszczystej plaży <3 . Napewno na obóz skonfiguruję sobie blipa w telefonie i będę codziennie dodawała wpisy, a tak to i tak Grubsia będzie się zajmowała blogiem na komputerze. ciekawe co ona z nim zrobi :D
Napewno też dodam zdjęcia mojego nowego koloru włosów. Dokładnie 30 lipca będę farbować. Jak nie zdążę to wyślę zdjęcia Grubsi i ona je doda. 
28,29,30,31 lipca są dni lotniska u mnie w miasteczku. Niestety nie będę mogła w nich tak do końca uczestniczyć. Napewno bedzie coś fajnego na koniec, a przecież ja 30 lipca wieczorem już wyjeżdżam :( Ale 28 i 29 lipca napewno tam będę i wstawię zdjęcia.

Ona nie chciała się narzucać. On nie chciał Jej za bardzo komplikować życia sobą. Tak jakby nie wiedzieli, że znaczą dla siebie więcej niż wszystko.

przychodzi taki moment w życiu człowieka, że trzeba zrezygnować, zapomnieć,
pójść na przód i nie ważne, jak cholernie by Ci zależało,
jak trudne by było. Po prostu trzeba .


Jutro dodam nowy rysunek z Witch :)