czwartek, 14 lipca 2011

Notki będą coraz rzadziej

Cześć.
chciałam was poinformować, że nie będę już tak często dodawać notek jak zwykle dodawałam tylko jedną na dzień, a czasami nawet może jej nie być. 
Razem z Jessicą ( znana tutaj jako Grubsia) , Grettą (Gabi) rozpoczynasmy działalność bloga o lakierach. Serdecznie zapraszamy do obserwowania : zakochanewlakierach.blogspot.com blog już funkcjonuje i codziennie będzie po kilka notek. no w końcu jest nas aż 3  !
Jak pewnie zauważyliście , nie nazwyam się już Makea tylko Chelsy. Bo Makea trudno się wymawia. 









Codziennie razem z Jess i Grettą jeździmy do sklepu. Zrobiłam słit focie xdd.  Haha najlepszy jest ten serek włoszczowa ^^  A najbardziej kocham te dwa zdjęcia na niebie robione przez Jess. Ostatnie zdjęcie robiła mi Gretta bo wczoraj spałyśmy w namiocie. Jessica nie spała z nami bo ją głowa bolała < mhm. jasne> i mówiła, że zapowiadali burza. < taaa jasnw, odrazu tornado -.-> Ale dzisiaj mamy spac, więc dodam jutro więcej słit foci z namiotu (: 
Poznajecie może na tym zdjęciu moją indiankę ? Tak to właśnie ona w swojej osobie :d zdjęcie u Jess już w antyramie, a tam jeszcze ma wklejony autograf Ewy Farny < ona ją spotkała w Chorzowie (: >