niedziela, 10 lipca 2011

Zakupy z Grubsią ^^

   Ale dzisiaj było fajnie ! Byłam z Grubsią w Rzeszowie. Byłam na siódmą do kościoła, a potem pojechałyśmy... Tylko zaraz rozpętała się taka burza, że myślałam, że nam rozpierdzieli samochód xd więc wróciłyśmy się choć byłyśmy daleko. 
   O 11 znowu pojechałyśmy i tym razem dojechałyśmy ^^ Oto co kupiłam ; ( zakupy Grubsi podrzucę wam może jutro bo muszę się do niej wybrac, aby zrobić zdjęcia )

Różowe spodenki ( nie było innych)
Nawet mi się podobają, mają fajne nogawki ^^ 

Biało - różowa podkoszulka do kompletu, do spodenek

  Trampki ^^ Grubsia ma podobne, tylko takie bardziej zielone

 I 10 gumowych bransoletek :D W Bravo nigdy nie mogłam upolowac takich kolorów jakbym chciała

  Biała podkoszulka z białymi kokardkami i srebrnymi kropkami . Strasznie mi się spodobała ^^

 A po t

o głównie pojechałam ! Chcialam kupić sobie taki przecierany, ale już nie było. 
<33