wtorek, 12 lipca 2011

Zrypane USB !

Przepraszam, że nie dodaję rysunków, ale wiecie USB,  a dzisiaj nie było prądu przez pół dnia. A później byłam z Grubsią i Gabi przez cały czas. Byłyśmy w sklepie a potem się przejechać ^^ Haha, najlepsze bylo pepsi ^^
Nie ma już nazwisk typu Grubsia, teraz :
Gabi : Gusia
Grubsia : Stefka
Podobają mi się te nazwiska !
A później one mnie malowały malowidłami i wyglądałam ,,jak ta pani z cyrku`` a to miało być na specjalną okazję.. haha ! :D
Tylko teraz najgorsze jest to, że Stefka się na mnie obraziła i to naprawdę obraziła ... Ale ona mnie tez wkurzyła... Stefka, napisałam ci wszystko na gg.

Niedawno na Vivie leciała fajna piosenka : Łzy - Zatańcz ze mną proszę. Strasznie mi się spodobała, a Gusia odrazu, że mam ją komuś wyśpiewać ^^


1.Zatańcz ze mną proszę, nie odmawiaj mi, tyle lat się znamy, tyle długich dni, tyle lat mijamy się, więc zauważ proszę, jestem zawsze blisko, nie poddaje się. Zatańcz proszę ze mną, mocno przytul mnie, niech Twa obojętność jak lód skruszy się, tyle serc złamałam, tyle było łez,będę zawsze blisko i nie poddam się..

Ref.
Powiedz ile jeszcze chcesz dowodów na miłość mą?
Powiedz jakich muszę użyć słów byś zerwał z nią?
Samotnością , której jesteś tak wierny od wielu lat, nie bój się nie bój się miłości, którą w sobie masz.

2.Zatańcz proszę ze mną, trzymaj mnie za rękę, nie jest łatwo wyznać miłość przy tak smutnej piosence, nie jest łatwo patrzeć w oczy, gdy się ma złamane serce, chce być zawsze blisko Ciebie, nie poddaje się.

Ref.
Powiedz ile jeszcze chcesz dowodów na miłość mą?
Powiedz jakich muszę użyć słów byś zerwał z nią?
Samotnością , której jesteś tak wierny od wielu lat, nie bój się nie bój się miłości, którą w sobie masz.

Powiedz....zatańcz ze mną, proszę,

  ______________________________________________

Jak niedawno pisałam Łzy były w Głogowie młp. Gdzie byłam na koncercie.
A tam jest nowa wokalistka, która zastępjue Anię Wyszkoni. 
Ona jest z zespołu ,,Moka``, który składa się z trzrech dziewczyn. Ten zespół był w MaM talent, a te dziewczyny są z Rzeszowa !

Jutro postaram się dodać nowe rysunki, jeśli mi się uda, ale nie obiecuję.  Dodam także zdjęcia  ,,z niebem`` , które dzisiaj robiłyśmy zeStefką 

,, Nie jest łątwo wyznać miłość przy tak trudnej piosence...``


 Znalazłam na blogu, którgoś pingerowicza fajne zdjęcia. Pod każdą notką postaram się je wklejać, przynajmniej po dwa. Heh, na tym pierwszym to niedługo będę ja !
A wiecie, że na tym obozie, będzie codziennie dostarczana galeria na stronę zhp mielec ? Nawet wtedy gdyy będę na obozie będziecie mogli oglądac zdjęcia. Strona : zhp.mielec.pl
(: