wtorek, 16 sierpnia 2011

Angus stringi i przytulanki : )

nie pisałam na blogu przez cały dzień, ale to dlatego, że prawie w ogóle nie było mnie w domu. Byłam rano na spacerze, wróciłam gdzieś około czternastej, a później jeszcze o szóstej poszłam i wróciłam o dwudziestej coś.
   Dzisiaj, to znaczy chyba już wczoraj Gabi była u mnie na noc. Oglądałyśmy LizzieMC Guaier. Oglądałam to już chyba piąty raz z kolei, ale strasznie uwielbiam ten film.
Dzisiaj o trzeciej w nocy Jessica wyjeżdża i wraca dopiero pod koniec sierpnia :c. Ciekawe co ja będę robiła bez niej przez te dwa tygodnie. Będę się nudziła jak nic, ale jakoś przeżyję.
Nie chcę iść do szkoły !
Dziś po południu Jess była u mnie, znalazłam bardzo ciekawy film, który później oglądałyśmy - Angus, stringi i przytulanki, tak wiem po tytule wydaje się strasznie nudny i mało kto by go obejrzał, jednak nie znalazłam nic lepszego. Ten film okazał się super. Występuje w nim 14 letnia Georga, która opowiada o swoim życiu, rodzicach, a także widzimy jak się zakochuje. Akcja się ciekawie rozgrywa, a ten film polecam. Będzie idealnym filmem dla wielbicielek filmów romantycznych ^^



Powyżej kilka zdjęć filmu ^^. 
Jutro dodam napewno kilka postów więcej niż zwykle i tak będzie do soboty, ponieważ mój brat również wyjechał i mam więcej czasu dla siebie na komputerze.
Może jutro chcecie zobaczyć II część galerii Deassy ? Ostatni raz widzieliście ją jak była malutka, poneiwaz była już I czesc galerii. Zrobić drugą cześć w następnym poście ?