wtorek, 23 sierpnia 2011

u Gabi :)

Hej, wiem, że dzisiaj nie było notek. To dlatego, że spędziłam cały dzień z Deassy. Strasznie się na kimś zawiodłam. Ile razy każda z was mówiła sobie ,, On jest inny niż wszyscy'' , a później żałowałaś tych słów, które okazały się być błędem, a twoja miłość totalnym dupkiem ? Ja już wielokrotnie i wielokrotnie tego żałowałam.
Jestem teraz u Gabi, właśnie szukamy kolejnych odcinków ,,Nie ma to jak statek'' Nie wiem czemu ale poprostu uwielbiam to oglądać. london Tipton to chyba najbardziej tępa lalka Barbie na świecie :D
Niedługo do szkoły, ale ja za nic nie chcę tam wracać, nigdy :c Sorka, że poruszyłam ten temat, w końcu mamy końcówkę wakacji.
Nie będę dzisiaj dodawała żadnych obrazków, tak wiem, że ta notka wygląda jak wpis z mojego pamiętnika, ale nie chcę ściągać nic na komputerze Gabi, bo później będzie...
Jutro na pewno będę miała więcej czasu na dodawanie notek. Nie to co dzisiaj
W poniedziałek, albo we wtorek wraca Jessica z Bieszczad, w końcu ^^. W piątek jadę do Rzeszowa na noc do cioci. Spotkam się z moją koleżanką Magdą. Znamy się prawie od czterech lat, pamiętam jak byłam kiedys u cioci na wakacjach i się poznałyśmy, od tamtego czasu na wakacjach byłyśmy nierozłączne ; *
Muszę kończyć bo będziemy oglądać, trzymajcie się kochani <3 Do jutra ;*