środa, 16 maja 2012

a może ktoś Cię ukradł, jak z kalendarza kartki?

Dzisiaj chcę Was przywitać ogromnym CZEEEEEEŚĆĆĆ . Czemu? Nie wiem , chociażby dlatego, że długo nie pisałam. I od razu piszę szczególną wiadomość do Patki: A NIE MÓWIŁAM !? :D ciesz się kołku;d . Dzisiaj w szkole nie było A. Jak to czyta to bardzo ją pozdrawiam i ja i Pati pewnie też. Pewnie? Ha. Na serio;d Ludzie już niedługo wakacje !!! Ja już spokojnie w domu nie mogę usiedzieć. Szkoda, że pogoda taka dupna. Wiecie co? Naszło mnie na napisanie piosenki. Ale nie takiej pop. Za dużo Buki się nasłuchałam O.o.
Jak coś naskrobię to postaram się tutaj dodać. Aha . Polecam caaalutki album Buki - Po drugiej stronie lustra. Wiem że dość dawno wyszedł ale ja nie mogę się tego nasłuchać.
Hmmm a Wasze ulubione zespoły , piosenki ? Czekam na propozycję bo straasznie mi się nudzi :)!
Byłam dzisiaj w Bibliotece z E , Kubusiem i Pati. Znowu nawypożyczałyśmy książek. Ja jeszcze poprzednich tomów "Błękitnokrwistych" nie oddałam xD . Czytał ktoś "Wichrowe Wzgórza" ? Przymierzam się do przeczytania i nie wiem czy ta książka jest tego warta. Z góry dziekuję za pomoc :)



Madziu, Basiu, Wiolu, Sabciu , Domcio - macham :]