środa, 15 sierpnia 2012

I nagle dostrzegałam Twoje spojrzenie skierowane w moje odbicie w szybie. Zmieszany szybko odwróciłeś wzrok, nie zdając sobie nawet sprawy jak głośno zaczęło bić moje serce.

Ostatnie dwie notki to twórczość takich dwóch moich pojebków. Jutro ujrzą swych Braci S, gdyż jedziemy do Rzeszowa, na stadion na ich Trening. Na pewno jeszcze pójdziemy do Skate Parku, więc już nie mogę się doczekać ile nowych przeżyć czeka nas jutro. A ten cały weekend ? Na pewno go nie zapomnę, chociaż jeszcze nie wiem co mnie czeka. 
Czwartek - Trening Braci S. Odbiór '' I wciąż ją kocham'' w Empiku.
Piątek - Jadę do cioci na weekend, przyjeżdżają do mnie M i B. Bo w końcu nie będziemy się widzieć aż jeden dzień.
Sobota - Spotkanie z pewnym gościem, którego poznałyśmy ostatnio.
Niedziela - Plany nie pewne.

Nie mam dla was żadnych nowych zdjęć, ponieważ dzisiaj siedzę cały dzień w domu i się nudzę. Każdy gdzieś pojechał, później jak wróci Basia to może pogadamy na skajpaju z naszymi Francuskimi ciasteczkami, haha. Nie dodawałam tutaj jeszcze chyba tego zdjęcia, pochodzi z sesji z Mediolanu, z D,S i M.
Piosenka, która odzwierciedla mój dzisiejszy stan :