wtorek, 13 listopada 2012

#. Zakupy.



Ostatnio w końcu udało mi się kupić kurtkę i to taką podobną z tych co chciałam. To chyba jedna z dwóch tych normalnym (nie błyszczących, nie puchowych) jakie znalazłam w całym Millenium Hall. Co do otwarcia to nie wybrałam się tam jednak, ale nie mam co żałować, bo ponoć były straszne tłumy. Wybiorę się tam niedługo, jak to wszystko trochę ucichnie, ponieważ muszę wybrać się do empiku po książkę ''Jesteś Bogiem''. Ciekawe czy jest taka ciekawa jak film.
                                           Kurtka : Orsay + jeszcze do tego kupiłam czapkę w Reserved,
                                           jednak na razie nie mam żadnych zdjęć
Dzisiaj mieliśmy bardzo luźne lekcje. Zamiast matematyki mieliśmy zastępstwo z panią od muzyki, która mój kolega uczył tańczyć gangam style. To było chyba nasze najlepsze zastępstwo. Zrobiłyśmy masę zdjęć i cały czas przybijałyśmy sobie lamy. Dzisiejszy dzień uważam za udany !