czwartek, 17 stycznia 2013

#. Dosyć.

Chyba mnie też bierze jakaś choroba. Znowu. Boli mnie gardło, trochę kaszlę i boli mnie głowa. Na szczęście jutro nieoficjalnie kończymy naukę w pierwszym półroczu, ponieważ do jutra mają być wystawione oceny 'długopisem'. O moich stopniach lepiej nie wspominać, ale zawsze może być gorzej. Jutro tylko na pierwszej lekcji czeka mnie napisanie sprawdzianu z Chemii, aby mieć czwórkę. Tygodnie lecą mi monotonnie - wstawanie 6:40 - szkoła - stres przed matematyką - obiad - pisanie pamiętnika - sen. No i tak w kółko. Denerwuje mnie już to. Całe szczęście, że cały przyszły tydzień mamy wolny od pytania, wtedy nadrobię czytanie waszych blogów i komentowanie ich, ponieważ ostatnio wszystko zaniedbałam. Nie mam żadnych ciekawych zdjęć, dlatego dodaję tylko inspiracje.
                                                                  Karwia...