sobota, 26 stycznia 2013

#. Jeszcze 36 dni!

Mam na myśli moje urodziny, które są 3 marca. Zrobiłam sobie taką małą listę rzeczy, które sobie kupię za jakąś kasę jak dostanę, lub to co kupią mi rodzice. W tym roku nie planuję żadnych wielkich urodzin, wstępnie jadę z mamą na całodzienne zakupy do Galerii Rzeszów lub Millenium Hall. A to co chciałabym :
1. Bluza od Local Heroses z napisem ''Swag'' lub ''Local Heroses'' - 140 zł.

 2. Słuchawki z SelectShopu - 120 zł. Chyba, ze znajdę gdzieś jakieś inne, które spodobają mi się bardziej.

3. Pierścionek z krzyżem. Muszę poszukać w jakimś sklepie z biżuterią w MH lub Galerii Rzeszów.
4. Płyta Lany Del Rey ( 45 zł ) lub B.R.O (32 zł)



Ps. Wiem, że ostatnio nie odpowiadam na niektóre wasze komentarze, ale nie jestem długo na komputerze, a jak jestem to w jakichś sprawach szkolnych. Na szczęście mamy weekend, więc postaram się to trochę nadrobić.