środa, 2 stycznia 2013

#. Nowy rok - podsumowanie i postanowienia.

Wiem, że jest trochę za późno, a takie posty dodaje się w sylwestra, ale wybaczcie - brak czasu i na serio nie mogła tu pisać.


                                2012r.
Nie będę ukrywać - był to jeden z najcudowniejszych lat mojego życia, były wzloty i upadki, śmiech i płacz, smutek i szczęście. Popełniłam wiele błędów, a każdy nauczył mnie czegoś. Poznałam nowych, ciekawych ludzi, zmieniłam swoje zainteresowania. Zawiodłam się na kimś. Straciłam kogoś, ale cóż poradzić może tak miało być, bo przecież nie zawsze jest tak jak chcemy. W 2012 roku bardzo wzrosła mi popularność bloga. Czytam każdy komentarz, a wszystkie bardzo mnie cieszą. Te wakacje... Były cudowne. Pod względem morza, obozu jak i tego co jest tutaj, w moim miasteczku.

Moje postanowienia :
- Nie jeść zbyt dużo fastfood'ów (haha, dotrzymam słowa, dopóki nie wybiorę się do Mac'a)
- Ktoś..
- Starać się o pasek na świadectwo.
- Mniej siedzieć przed komputerem.
- Przełamać strach i nagrać pierwszego Vloga na youtube.



Niedługo pojawi się tutaj link do kanału, tylko mam problem O czym zrobić swój pierwszy filmik? Pomóżcie :)