sobota, 25 maja 2013

#.Summer Must Have!



Tak jak wspomniałam wam pod poprzednim postem, byłam kupić jeszcze jedną rzecz z mojej ''Summer must have''. Kupiłam w końcu szorty z wysokim stanem! Brakuje mi jeszcze tego plecaczka, ale mam nadzieję, że kiedyś napotkam jakiś ciekawy.
Na liście znajdują się
1. Plecak (nazywany Plecakiem etnicznym)
2. Buty na obcasie (w końcu mam swoje i już w nich chodzę!)
3. Szorty z wysokim stanem (Już dwa dni leżą w mojej szafie!)
4. Neonowa spódnica (Mam taki sam krój tylko różowy kolor)
5. Sukienka na komers (Mam całkiem podobną, zdjęcia wkrótce)
6. Trochę krótsze bluzki z ciekawym wzorem (Tally Weijl)

Moje szorty kupiłam w Tally Weijl. Akurat trafiłam na ciekawą promocję -25% na wszystkie szorty w sklepie, nawet te z najnowszych kolekcji, więc uważam, że był to udany zakup.