poniedziałek, 2 września 2013

#. Hello September!

Rozpoczęcie roku mamy już za sobą. Każdy narzeka na swój plan lekcji, mój jakoś mi nie przeszkadza. Nie wiem dlaczego, ale mimo tego, że w sobotę ma być trzydzieści stopni już czuję jesień. Nie lubię jesieni. Zawsze mam suche ręce, jest mi zimno. Zawsze wieczorem siedzę pod kocem i piję kakao. Nie lubię tego, wolę jak jest zima, albo centralnie ciepło, czyli lato. Mam dla was kilka zdjęć zrobionych podczas dzisiejszego spaceru z dziewczynami.






                                                              sweterek - sinsay
                                                              legginsy - NN
                                                              buty - economico
                                                              kurtka - H&M