niedziela, 17 listopada 2013

#. Fall Outfits with Oasap&Frontrowshop



Hej!
Strasznie nie mogłam doczekać się dzisiejszego dnia, no i oczywiście zdjęć. Wszystko było planowane zupełnie inaczej, ale później jednak poszłyśmy w inne miejsce. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych współprac zwłaszcza ze sklepem FRONTROWSHOP z którego dostałam te cudowne dwie bluzki, legginsy i zakolanówki. Do tego były jeszcze skarpetki, ale niestety nie miałam okazji zrobić im zdjęć. Wysyłka sklepu jest niemalże ekspresowa, ponieważ przyszła razem z tą drugą, która szła od 20 października, a ta od 6 listopada. Polecam jak najbardziej współpracę z tym sklepem, asortyment jest na prawdę genialny, a materiał i jakość wykonania ubrań również są niczego sobie. Drugim sklepem, o którym również już wam wspominałam jest OASAP. Dostałam od nich spódnicę i bluzę z tygrysem. O bluzie z tygrysem już wspominałam- materiał jako taki nie jest zadowalający, ale ogólnie bardzo mi się podoba, za to ta spódnica jest na prawdę genialna. Myślałam, że przyjdzie jakaś z cienkim materiałem, a ten materiał jest po prostu genialny!






Bluzka - KLIK
Spódnica- KLIK
Zakolanówki- KLIK





Bluza- KLIK
Legginsy- KLIK


T-shirt- KLIK
Skarpetki- KLIK