czwartek, 5 grudnia 2013

#. November with instagram!

Hej! W tym tygodniu wzięło mnie jakieś przeziębienie. Teraz mam katar i boli mnie gardło. Niestety do szkoły muszę chodzić, opuściłam tylko jeden dzień. Nie pisałam przez cały tydzień, w sumie sama nie wiem dlaczego. Post planowałam na weekend, ale stwierdziłam, że dawno nie dodawałam tutaj jakiegoś kolażu z Instagramu. Więc są to prawie wszystkie zdjęcia zrobione w listopadzie.
Mój instagram- KLIK


1. Prezent Mikołajkowy- Trzy obudowy na Iphone.
2. Mała zapowiedź weekendowego postu- Sweterek i bransoletki z Oasap
3. Tuż przed sesją.
4. Piątkowa impreza u Basi- również mała zapowiedź postu na weekend.
5. Mój mały Grubasek ♥
6. Niedziela z dziewczynami na polowaniu prezentów.
7. Strasznie śmieszne żelki jakie niedawno jadłam.
8. W oczekiwaniu na Dawida Kwiatkowskiego. Godzina 18:58
9. Z Gabrysią w szkole.
10. 1 listopada- zbieranie pieniędzy przy cmentarzu na cele charytatywne.