czwartek, 10 kwietnia 2014

#. TMI Tag

Ostatnio na blogach widziałam bardzo dużo tych tagów. TMI Tag inaczej Too much information ma za zadanie poznanie bliżej naszej osoby przez (czasami bezsensowne) pytania. Ja zostałam nominowana przez sialalala96, dziękuję za nominację i oczywiście pozdrawiam.
Nie przedłużając wstępu przejdę do pytań, ponieważ jest ich sporo.

1. Co masz na sobie?
Białą bokserkę i swoje szare dresy, w których zwykle śmigam w domu.
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Myślę, że nie. Można powiedzieć, że bardziej zauroczona, ponieważ zwykle ten stan kończył się w przeciągu kilku miesięcy.
3. Czy kiedykolwiek miałaś ''straszne zerwanie''?
Nie wiem co mam dosłownie przez to rozumieć, ale jeśli chodzi o takie dramatyczne zerwanie z chłopakiem, leczenie złamanego serce to można powiedzieć, że miałam coś takiego.
4. Ile masz wzrostu?
160 cm, tak wiem, jestem taka wielka!
5. Ile ważysz?
Dawno się w sumie nie ważyłam, ale gdzieś w granicach 45 kg.
6. Jakieś tatuaże?
Nie posiadam i na razie o nich nie myślę, jednak uwielbiam oglądać inspiracje z nimi.
7. Jakiś piercing?
Nie. Nigdy chyba nie chciałam mieć piercingu, chyba, że zaliczasz do tego drugą dziurkę w uchu, o której tak bardzo marzyłam w podstawówce. Teraz praktycznie nie noszę wcale kolczyków.
8. OTP? (one true pairing - ulubiona serialowa para)
Z Polskich seriali jest to chyba Marcin i Kasia z ''M jak miłość'' a z zagranicznych Chuck i Blair z ''Plotkary'' oraz Aria i Ezra z ''Pretty Little liars''
9. Ulubiony program/serial?
Rzadko kiedy oglądam telewizję, więc programu raczej nie mam. Jeśli chodzi o serial to jest to ''Pretty Little liars''
10. Ulubiony zespół?
Nie mam
11. Coś czego Ci brakuje?
Niestety brakuje mi pewnych osób i oczywiście wakacji!
12. Ulubiona piosenka?
Chada - L
13. Znak zodiaku?
Ryby
14. Czego szukasz u partnera?
Nigdy nie umiem odpowiadać na takie pytania. Nie mam swojego ideału, oczekuję, aby mój chłopak był romantyczny, miał do mnie szacunek, zawsze się mną opiekował no i żebyśmy mieli podobne zainteresowania.
15. Głośna czy cicha muzyka?
Zależy od dnia, od humoru. Są momenty kiedy siedzę w pokoju i mam radio podgłoszone na maxa, ale są takie chwile, kiedy wolę siedzieć ze słuchawkami w uszach i patrzeć się w okno.
16. Gdzie idziesz jak jesteś smutna?
Idę do mojej najlepszej przyjaciółki, która mieszka kilka metrów ode mnie lub do drugiej przyjaciółki na skypa. 
17. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Różnie, ale łącznie mój czas przebywania w łazience to jakieś 25-30 minut.
18. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie rano?
Jeśli chodzi o szkołę, to wstaję o 6:10, a 7:30 już wyjeżdżam z domu. Ja wolę wszystko robić na spokojnie niż na szybko zapominając przy tym połowę rzeczy.
19. Ulubiony cytat?
Jest ich strasznie dużo, a jednego nie wymienię.
20. Ulubiony aktor?

Douglas Booth

21. Ulubiony kolor?
Szary, biały i czarny
22. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Chyba nie. Możliwe, że w podstawówce coś było
23. TURN ON: Co Ci się podoba u chłopców?
Pisałam już we wcześniejszym pytaniu, że nie lubię takich pytań, jednak lubię jak chłopak zawsze umie się zawsze zachować, jak jest romantyczny, opiekuńczy i jest po prostu sobą.
24. TURN OFF: Co Ci się nie podoba u chłopców?
Nie znoszę chamstwa, udawanie czegokolwiek lub po prostu pozerstwa.
25. Powód, dla którego dołączyłaś do blogspot?
Na pewno nuda. Założyłam bloga w 2011r. więc wtedy nawet nie miałam o tym pojęcia. Na początku było to opowiadanie, później blog z rysunkami, a dopiero od 2012 blog jest taki jaki jest teraz.
26. Czego się boisz?
Samotności, to chyba najgorsze co może być.
27. Kiedy ostatnio płakałaś?
Całkiem niedawno.
28. Co oznacza Twój Blogspot Name?
Całkiem ciekawa jest historia z nazwą mojego bloga. Kiedyś rozmawiałam z chłopakami na skypie i główkowałam żeby wymyśleć jakąś ciekawą nazwę. Wtedy kolega zaczął śpiewać piosenkę Rihanny - Diamonds. Tak więc powstał ''Diamentowy Blog''
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Hmmm... Chyba przeszło kilka dni temu
30. Ostatnio przeczytana książka?
Nie mam teraz czasu zbytnio na książki, ale wsiąknęłam połowę przewodnika po Irlandii.
31.Książka, którą aktualnie czytasz?
Jak już wspomniałam, póki co, niestety nie mam czasu na książki.
32. Co ostatnio oglądałaś?
Kolejne odcinki serialu ''American Horror Story''
33. Relacje między Tobą, a osobą do której ostatnio wysłałaś SMS?
Był to mój kolega z TS'a. Strasznie go lubię.
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja najlepsza przyjaciółka i mama
35. Ulubiona potrawa?
Pierogi ruskie!
36. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Warszawa, Katowice, Kraków, Hiszpania, Los Angeles
37. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Niestety moja nudna Szkoła
38. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Nie
39. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Bardzo dawno...
40. Kiedy ostatnio ktoś Cię obraził?
W tym tygodniu
41. Ulubiony słodki smak?
Czekolada, czekolada!
42. Na jakich instrumentach grasz?
Na nerwach rodziców, jestem najlepsza!
43. Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki i wisiorki
44. Ostatnio uprawiany sport?
Jestem człowiekiem anty sport, ale jeśli zaliczasz e-sport to CS:GO
45. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
#SELFIE
46. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z B