sobota, 31 października 2015

#. Are you ready for winter?

Hej! Dzisiaj mam dla was przegląd internetowych sklepów - to jedna z rzeczy, o których uwielbiam pisać. Ogromną radość sprawia mi tworzenie recenzji produktów - mogę wam polecić coś co jest fajne, bądź odradzić kupna jakiejś rzeczy, dzisiaj będzie to zimowy przegląd Dresslink i Wholesalebuying. Uwielbiam z nimi współpracować - wybierać produkty, a później je otwierać. Nie zawsze wszystko jest takie jak obiecują, czasami rzeczy zupełnie odbiegają od tego jak są pokazane na zdjęciach, ale tak już bywa. Tak czy siak, polecam wszystkim zamawianie tam czegokolwiek, osobiście mam stamtąd więcej akcesoriów i produktów kosmetycznych niż ubrań. Nigdy nie byłam zadowolona z jakości materiału, coś był za krótkie, za długie aż w końcu przestałam je zamawiać. 
Dziś mam dla was kolaż z rękawiczkami, czapkami i szalikami - to coś niezbędnego w naszej zimowo/jesiennej szafie. Mam nadzieję, że moje paczki wkrótce przyjdą bo sama zamówiłam kilka szalików i par rękawiczek!

KLIK             KLIK            KLIK             KLIK


KLIK        KLIK          KLIK         KLIK