czwartek, 4 lutego 2016

#. Do you get your perfect dress?


Część druga mini haul'u z shein. Tak jak wspomniałam jest to sukienka i jesienna parka. 
Zacznę od sukienki i jeśli mam być szczera jest to jedna z najmniej trafionych rzeczy w tym sklepie. Jest wykonana z typowego, tandetnego polyestru, nie wygląda jak na stronie, jest oklapnięta, a na zdjęciu pomagał jej jedynie wiatr. Wątpię, że kiedykolwiek ją założę, bo potrzebowałaby sporo przeróbek dlatego na sesję musiałam zabrać ze sobą płaszcz. Zamówiłam ją na półmetek, miała być idealna, a tymczasem wolę wybrać coś z tego co już mam. Moim zdaniem rozmiar S jest w ogóle nie proporcjonalny do jakiejkolwiek sylwetki. Jeśli natomiast chodzi o parkę wszystko jest w porządku, co jak co, ale polecam wszystkim zamawianie kurtek na shein czy romwe!