czwartek, 27 stycznia 2011

Żałujęę .


Tą książkę kupiłam dokładnie rok temu gdzieś w maju. Wybrałam się do empiku w poszukiwaniu jakiegoś poradnika jak rysowac mangę czy coś. Szukałam tez jakiejś fajnej tematyki komiksów.

A tu co mi wpadło w ręce ? Oczywiście kupiłam ta książkę. Kosztowała chyba 40 zł. Ale żałuję, że ją kupiłam... Wgl. Te oczy nie są podobne do tego co kiedys rysowałam. Tematyka ? Wgl. mnie nie interesowała, jakieś wampiry... Nadal ją gdzieś trzymam w swoim pokoju, ale nie zbyt często z niej korzystam, no może czasami, gdy już na serio mi się nudzi, a zdarza się to rzadko ..
Ach żałuję i to bardzo, pamiętam pani obsługująca w tym sklepie, pokazywała mi rysowanie portertów, tzn. ksiązkę jak rysowac, ale ja wolałam to ! Tamta kosztowała tez bodajże 30 zł. Teraz bym ją z wielką chęcią kupiła !