poniedziałek, 9 maja 2011

Kolejny obrazek dla Grubsi

Hej, ostatnio zastosowałam na blogu nowy nagłówek, jak wam się podoba ? A dzisiaj pokażę wam kolejny rysunek dla Grubsi. Nie wiedziałam jaki kolor włosu chcesz dlatego sama, według własnego pomysłu pokolorowałam jej na blond. Specjalnie dla niej pokolorowałam ten rysunek kredkami mojego brata - Bic. Oczywiście jak widać obrazek nie jest jeszcze skończony, ale chyba go widać.  Pozostało mi do narysowania i pokolorowania jej jeszcze trzy rysunki, ale myślę, że się wyrobię.


Dzisiaj o szóstej po raz pierwszy od miesiąca idziemy na wyspe ! Dla tych co nie wiedzą to ja, Grubsia jej brat, mój brat i moja kuzynka chodzimy do pobliskiego lasu, gdzie 21 marca odkryliśmy rzeke i wyspe. Tam jest cudownie ! Może potem wkleje wam kilka zdjęć : )


W środę będziemy robic gazetkę w szkole, jedna na dzień matki, a druga na wakacje. Chyba będe coś rysować, myslalam, że na ten dzien matki bym narysowała mamę i dziewczynkę wręczającą jej kwiat, a na wakacje dziewczynke nad morzem budującą zamek z piasku