wtorek, 10 maja 2011

Zdjęcia

Witajcie, obiecałam dodac zdjęcia z wyspy, także zaraz je dodaję. nie byliśmy tam ani wczoraj, ani dziś. Czasami mi się wydaje, że już nigdy tam nie wrócimy, bo z dnia na dzień odkładamy tą wizytę. Nie byliśmy tam już od 15 kwietnia, a wszystko strasznie zarosło. Skąd to wiem ? Zaraz blisko tego jest szkołaboisko i wielkie drzewo  tkz. ,,Czarny lud`` do którego od poniedziałku zaczęliśmy biegać. Na początku myślałam, że wyspy już nie ma, ale zobaczyłam a tle ten dom z fioletowym czy tam brązowym dachem i aż mnie zatkało jak to wszystko stało się zielone. Na pewno będzie pełno pokrzyw....
A tu zdjęcia robione pod koniec marca :









  To miejsce miało dla nas bardzo ogromne znaczenie. Chodziliśmy tam codziennie i spędzaliśmy tam większość czasu. Wyspa została odkryta 21 marca - w pierwszy dzien wiosny tego roku