wtorek, 3 maja 2011

Today note

W dzisiejszej notce nie będzie rysunków gdyż teraz trwa impreza komunijna, i nie mam czasu podpinać fona do kompa.

W tym tygodniu będę miała zainstalowaną drukarkę co oznacza, że rysunki będą lepszej jakości.

Dzisiaj przybyło mi jedno zamówienie od wujka, on również chciał abym narysowała mu konia. 
Teraz podsumuwójąc to w kolejce jest jakiś 6 czy 7.

Dostałam od kuzynki książkę Justina Biebera : pierwszy krok ku wie3ności ^^. Ona jestsuper jestem już na 56 str. :D
Haha wyobrażam sobie minę Grubsi jak to przeczyta zaraz zacznie swoje : O Boże ! i już jaki JB jest głupi itp. Ale ja go lubię słuchać : p

Potem nie zgram wam już nowych obrazków, nawet jakbym była na kompie bo przez wczorajszy dzien nic nie narysowałam, chociaż nie.. Jest jeden obrazek ! Ale to dopiero szkic, także jutro wstawię poprawiony, albo pokolorowany ; )

Lecę pa : )