czwartek, 9 czerwca 2011

Cyrk : o

7 czerwca byłam z Gabi, Grubsią i bratem w cyrku. Haha przyjechali zaraz koło nas, do Stobiernej, poszlismy na skróty przez las.
Bylo fajnie, poszlismy głównie dlatego, że Gabi i mój brat chcieli, a mama nie póściła by ich sama, a ja chciałam zobaczys słonia. Z powodu, że nie było słonia to i tak zobaczyłam węzą boa dusiciela, a nawet go dotknęłam ! 
A co najlepsze !  Byłam na scenie ! Czarowałam jakieś kulki ! I na serio to były czary :o No bo gościu miał jedną kulkę, a ja drugą, a potem on zrobił tak, że ja miałam dwie a on nie miał ! A na końcu on nie miał żadnej kulki i odsunął się ode mnie o jakieś 3m i mialam na początku 4 kulki, a potem 9 i czułam jak mi ręce rosną, jak one się pojawiały,
Grubsia zrobiła mi zdjęcie, które dodam ^^
 + Kilka innych zdjęć podczas wystepów ;
Ten klaun był strasznie wkur*iający ! 

 A tu tresura psów, wystep, który podobał mi się najbardziej <3