środa, 1 czerwca 2011

Dzień dziecka :D

   Dzisiaj dzień dziecka ! Jak zawsze w szkole organizowany był dzień sportu, jednak ja nie brałam udziału w żadnych konkurencjach. Rozdawali paczki ( banan, dwie nektarynki, princessa, kubuś play, kinder bueno, mały soczek, czekolada wedel) oraz po 2 lody dla każdego. Na obiedzie również rozdawali Kubusia Playa, a gdy wracałam ze szkoły wstąpiłam do sklepu, gdzie dostałam za darmo loda. 
Po całej tej imprezie odbył się wielki mecz siatki - uczniowie kontra nauczyciele. Grał także nasz ksiądz katecheta :d 
   W środę wycieczka... Karków... W sobotę lub w niedzielę musze pojechać do Empiku i Lecrerca, do empiku po książkę - prezent na dzień dziecka ( Carrie Jones - Zniewolenie), a do Lecrerca po słodycze na wycieczkę. 
   Wrócę około 20:30, ale nie wiadomo, bo klasa V 25 maja również była w Krakowie i mówili, że z powrotem są straszne korki, także mogę wrócić później./


         Dodaję fajną piosenkę : )