wtorek, 26 lipca 2011

Bluzy Japan Style

Hej, przed chwilą weszłam własnie na allegro. Znalazłam dwie przecudowne bluzy w stylu Japan Style. Obydwie mi się podobaja, ale pewnie będę mogła zamówić tylko jedną.





   Ta bluza  z tymi uszami jest super ! Kosztuje gdzieś około 50 zł. To dobra cena według mnie. W naszych sklepach typu House , H&M kosztowała by napewno dwa razy tyle więc według mnie bardzo się opłaca je zamówić.
   Właśnie gadam z Jess na skypie i cały czas mi wzdycha, że chce buty na obcasie albo na koturnie ! Ona ma już 15 lat także jej to już wolno, a ja jeszcze trochę na obcasy muszę sobie poczekać :( Tez bym juz chciała. A te niektóre buty, które jej się podobają są na serio super!
Ok, ale przejdźmy do następnej bluzy.

Kosztuje tez około 50/60 zł. Ona mi się na początku strasznie podobała ale dzisiaj nie mogłam jej wyszukac i znalazłam tą pierwszą.  Ta też jest fajna. Podobno była w H&M i kosztowała powyżej 100 zł ! 





Dałam dla porównania zdjęcie z bloga Honey. Jak widzicie ona także ma ta bluze, a napewno nie zamowiła jej na allegro tylko kupiła w H&M !