środa, 27 lipca 2011

Deassy i Jazzmyn ^^

 
Dwa lata temu byłam w Kalwarii Pacławskiej skąd przywiozłam mojemu brtu takiego dużego pająka. Niesttey teraz deasy bardzo się z nim zaprzyjaźniła, odgryzła mu żyłkę i takie coś co się naciska, a on skacze. Stał się jej najlepszym przyjacielem, a także zabawką. Bardzo lubi z nim spac, a także gryzć jego patyczaskie nogi :D 
                           
 Na zdjęciu wyżej możecie zobaczyć moje paznokcie po długorocznym obgryzaniu. Myślę, że odzyskały swój dawny i normalny wygląd. Mam dla was kilka nowych rysunków, które ostatnio narysowała. Który się wam najbardziej podoba ? Piszcie w komentarzach . <3




   Pewnie większość z was nie wie co oznacza znak powyżej. Jest to znak, który zobaczyłam na fejsie Grubsona/ Nie wiem co oznacza, ale spodobał mi się więc go przerysowałam ^.^



Wyżej możecie zobaczyś tatuaż Rihanny : Shh.. Ma go ona na  palcu, nie wiem u której ręki. W bravo ostatnio były tatuaże gwiazd :D