czwartek, 28 lipca 2011

Frugo ;)



Dzisiaj byłam z Jess w sklepie bo ,,chlebuś`` haha. Jakbym opowiedziała całą historię z tym wszystkim to mielibyście niezłą polewkę. Z wyniku, ze pod jednym sklepek był On poszłyśmy do drugiego gdzie kupiłyśmy Frugoo <3 Jess, chyba nie żałujesz, że namówiłam cię abysmy pojechały do Magdalenki ? Ja miałam tego drugiego od prawej a Jessica ostatniego od lewej. Są bardzo dobre. Obecnie moja butelka eksponuje się na pułce w moim pokoju zaraz obok biografi Justina Biebera ^.^

I były spotkanie oczowe ! ^.^ i to aż dwaaa ! *.*  

Nigdy sobie tego nie zapomnę. Jessica pewnie też nie zapomni mojego ględzenia i tysiąca powodów, dla których nie powinnyśmy iść do sklepu. 

Pojutrze obóz, w końu ! Kilka godzin przed wyjazdem dodam wam zdjęcia moich walizek i toreb, a według niektórych, któzy zobaczyli moją listę mówili abym zaczeła się pakowac miesiąc wcześniej. No, ale chyba nie jest tego tak dużo no nie Jess ?



Świetna piosenka, smutna : <<

,, Pamiętaj patrząc w gwiazdy, ze kocham cięę. <33