czwartek, 28 lipca 2011

Urządzimy mały konkurs ? :D

Urządziłam niedawno konurs fotograficzny jednak nikt nie przysłał mi obrazka więc nie zostal on rozstrzygnięty -.- Co wy na to aby urządzić taki inny konkurs, nie fotograficzny ? Narazie to jest taka jakby przedpremiera, ale gdy dużo osób skomentuje i zgodzi się na taki konkurs to zostanie on urządzony. 
Będzie to polegac na tym, aby w różny sposób pisać/malować/robić napis Chelsy i serce, albo I <serce> Chelsy. Jest to bardzo proste wystarczy tylko pstryknąć temu zdjęcie.
Nagrody ? Nie wiem. coś związane z blogiem. Napewno zrobienie u mnie zakładki z poelcanymi blogami filnalistów co napewno zwiększy jego oglądalność, wielka ilość dyplomów, komentarzy, obserwatorów, dedykacji. Takie by były nagrody. Co wy na to ? Kto jak narazie wziąłby udział ?

Do Anonimowych, o was nie zapomniałam. Wiem, ze często dużo anonimowych osób dodaje u mnie komentarze. Wy także będziecie mogli przesyłać zdjęcia. Nie wiem w jaki sposób was za to wynagrodzę... Gdyby któryś z was wziął udział, a by coś wygrał to gdy założylibyście bloga, również dostalibyscie te nagrody. Inaczej się nie da. 

z ostatniej chwili ; po namysle zdecydowałam, że każdy uczestnik konkursu, ktory być może się odbędzie będzie polecony w zakłądce, która niedługo powstanie.

Czy robić konkurs?  O tym możesz zadecydować właśnie ty ! Jeśli będzie duża ilość ochotników, odbędzie się on byc może do soboty, także klikac w klawiaturę i komentować :D
Do Soboty ! ^^