piątek, 29 lipca 2011

Trampki

Szukam teraz jakichś fajnych trampek do szkoły. Przeszukałam już stronkę deichmanna i CcC , napewno się tam wybiorę, po obozie pojadę tam do Plazy. Weszłam także na allegro gdzie także spodobało mi się kilka wzorów. Nie są aż tak tragicznie drogie 68 zł .




Zdecydowanie odradzam wam kupowanie tych trampek. Kupiłam je w tamtym roku do szkoły. Dałam za nie 50 zł w abrze. Nie wytrzymały nawet do października !  Miały gwarancję na 2 lata, jednak mi ją odrzucono. Zdecydowanie odradzam. To anwet nie jest skóra tylko zwykła szmata. Miałam dokładnie te; 

W  rzeczywistości ubrane wyglądają ładniej. Ale tak. Na początku zaczęła mi się pieprzyć to na rzepę, aż się całkowicie rozwaliło. Później podeszwa ... 

Jutro już a obóz :) Rano jeszcze wstawię jedną notkę, a później cały dzien mi zleci no i na 19;30 do Mielca no i jedziemy ! Witajcie Karwieńskie Błota <3 ~!