niedziela, 24 lipca 2011

A gdybym zaczęła pisać blogowe opowiadanie to czytalibyście ?

Tak jak w temacie. Nudzi mi się. Na początku wakacji zaczęłam pisać opowiadanie bardzo zgodne z faktami w moim zyciu. Wcielam się tam w trzynastoletnią Lenkę i jest ona zupełnie taka sama jak ja. Jest zafascynowana Oskarem - brunetem o cudnych brązowych oczach, który jednak chyba nie odwzajemnia jego uczucia. 

Mam już chyba jakieś dwa rozdziały, ale nie wiem czy jest sens to kontynuowac bo nie wiem czy kogoś by to zainteresowało. A więc pytam : Czy czytalibyście to opowiadanie ? - Piszcie w komentarzach.

Do obozu zostało już niecałe sześć dni ! Strasznie nie mogę się doczekać. Mam już chyba wszystko. Dzisiaj byłam jeszcze po strój kąpielowy i na małe zakupy w Rossmanie. Strój kąpielowy napewno będziecie mieli okazję zobaczyc gdyż jak wrócę wstawię tutaj całą obozową galerię.