sobota, 23 lipca 2011

Pytania :)

Czeeść. Jestem teraz w Hyżnym u ciotki na imieninach. Teraz dodam odpowiedzi do waszych pytań, lecz jeśli jeszcze ktoś chciałby mnie o coś zapytać to piszcie w komentarzach, a gdy będzie ich dużo to zrobię drugą część .

Wasze pytania : 

1. Z jakiego powodu założyłaś blog ?

Hmm... Cóż... sama nie wiem. Zawsze marzyłam aby być blogerką, prowadzić popularnego bloga., na którym będę opowiadać o swoim życiu i codzienności. Uwielbiam rysować, więc chciałam też dodawać tutaj swoje rysunki.

2. Twoje ulubione : jedzenie/zwierzęta/rośliny ?

Połączyłam to w jedno pytanie. Jeśli chodzi wam o potrawy to najbardziej uwielbiam pierogi ruskie. Zwierzęta ? Oczywiście psy, rasy shih tzu jak Deasy. Z roślin, kwiatków najbardziej uwielbiam czerwoną różę.

3. Często piszesz o Nim. Jak on się nazywa ?

Przepraszam, ale tego nie mogę wam wyznać bo niektórzy, którzy o tym nie wiedzą znają dres bloga. No, ale ma tyle samo lat co ja czyli 13.

4. Co wolisz spaghetti/pizza ?

Pizza <3

5. Twoje wymarzone wakacje ?

Nie wymagam wyjazdów nie wiadomo gdzie, nienawidzę gór, za to kocham Polskie morze, na które jadę dokładnie za tydzień w sobotę.

6.  Twój ulubiony ciuch ?

Nie mam nic takiego ulubionego, ale raczej kocham moje czarne spodnie.

7. Twój ulubiony dodatek ?

Też nie mam ulubonego. Może nerdy ? oje ukochane okulary przeciwsłoneczne ?

8. Ubranie, w którym nie pokazałabyś się w miejscu publicznym ?

Spodnie - dzwony. Nienawidzę ! 

9. Ulubiony przedmiot ?

Historia, Plastyka.

10. Najgorszy przedmiot ?

Nienawidzę Wf-u i matematyki.

11. na kim najbardziej ci zależy?

Nie rozumiem pytania ... Na kim mi najbardziej zależy ? No oczywiście na nim :)

12. czy kiedykolwiek byłaś w sytuacji zagrażającej życiu?

Hmm... raczej nie ...

13. co cię nakłoniło do założenia tego bloga?

Odpowiedź znajdziesz w pierwszym pytaniu.

14. od kiedy prowadzisz bloga ?

24 października 2010 r. : )

15. twoj ulubiony film, serial, program telewizyjny, muzyka, piosenkarz/arka, magazyn/gazeta, aktor, aktorka, gra komputerowa ?

Film - Wyznania zakupoholiczki, Elita, Wredne dziewczyny.
Serial - W11,
Program tel. - Top Model
Muzyka - Grubson, no ... czasami Justin Bieber.
Piosenkarz - brak
piosenkarka - brK
MAGAZYN/GAZETA - Twist i BRAVO
aktor - Robert Pattinson
aktorka - Kristen Steward.
- Gra komputerowa ? - nie gram

16. jest coś lub ktoś, przez co/kogo codziennie wstajesz z uśmiechem na twarzy?

No może nie codziennie z uśmiechem, bo często mnie oszukuje, ale czasami zaskakuje więc jest to osoba, rodzaj męski . ;p

17. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?

24 października 2010

18. Czy to zdjęcie w bannerze to ty? 

Na bannerze ? Chyba na avatarze. Nie, to nie ja. 

19. Z kim najchetniej spedzasz czas oprocz JESS?

Jess to moja koleżanka, jest ode mnie o trzy lata starsza. Lubię spędzac czas także z Grettą moją 9 letnią kuzynką.

20. Jakie byly twoje najlepsze urodziny i z kim je spedzilas ?

Urodziny w tym roku czyli 3 marca 2011r.  z S i A.

21. masz plany na przyszlosc ?

Swoją przyszłość mam zamiar połaczyć z plastyką, ewentualnie fotografią lub dziennikarstwem.

22. Masz chłopaka ?

Niestety nie :c Można powiedzieć, że JESZCZE nie.

23. Ile masz cm wzrostu ?

Nie wiem. Dawno się nie mierzyłam, ale tak na oko jakieś 156. Jestem niska jak na 13 lat.