czwartek, 21 lipca 2011

Kawiarenka u Jess ! ^^

 Obiecałam, że dodam zdjęcia paznokci. Dotrzymuję więc obietnicy :) Dzisiaj wstałam o 9;33 to rekord jak dla mnie. Z samego rana weszłam na kompa i czekałam, aż Jess wejdzie bo miałam się z nią umawiać na robienie tych paznokci. Mimo, że jest moją sąsiadką nie chcę mi się nigdy do niej iść. Zawsze smsujemy, albo do siebie dzwonimy.
Jess zaprosiła mnie na herbatkę do jej kawiarenki ,,U Jess`` Hehe, fajna nazwa ^^ Mam od koleżanki numer Picture star : Justin Bieber , Jess kazała mi go przynieść żeby miała z czego się śmiać. Na początku nie było  z nami Gretty bo była z moim bratem i Deasy na spacerze i doszła dopiero później. Jessica nazwała mnie królikiem doświadczalnym, ponieważ to na moich paznokciach testowałyśmy wszystkie te
wzory, które ona potrafiła zrobić :)


Tutaj nasze lakiery, od lewej Jessici, a po prawej moje. Jess napisała, że pośle po mnie samolot, bo nie zabiorę się z moimmi bagażami :D






 Tutaj pierwszy wzór - biedronka. Jess stwierdziła, że jej nie wyszło, ale dla mnie jest super, a jak na pierwszy raz to chyba nikt nie zrobi piękniejszego ;)









 Wczoraj gdy była burza strasznie mi się nudzio. wyszukałam więc w wielkim pudle wszystkie gazety, które do dzisiaj kupuję np. Bravo, twist, popcorn itp. Wycięłam z różnych zdań i tytułów litery i powstał mi mój nick ; Chelsy













 Na tyum zdjęciu widzicie kolejne wzory,
trampkowate są najlepsze, pszczółki tez nie najgorsze
Jednak mimo tego wszystkiego zostawiłam trampkowate.

 Słuchałysmy własnie Honey - Runaway gdy przyszedł mi do głowy pewien pomysł, aby zrobić to jej ,,Wing Up !
 Na tym zdjęciu możeicie zobaczyć moje paznokcie, ale jeszcze nie dokończone, nie mają jeszcze tych czarnych sznurówek
 Tutaj całość ! Według mnie te kolory świetnie się kompozynują ! Bo są takie inne.

Podobają się wam ?
Tutaj oko które narysowałam z Jess,