piątek, 22 lipca 2011

Wyznania zakupoholiczki !

Cześć. Wiem, że dzisiaj nie pisałam żadnej notki, ale nie miałam czasu. Jeszcze tylko siedem dni do obozu ! Dzisiaj byłam już u cioci pożczyć walizkę.
Około szesnastej była u mnie Jessica. Miałam dylemat która książkę kupić :
- Diabeł ubiera się u Prady.
- Wyznania zakupoholiczki 
Jess ma bzika na punkcie Diabeł (...) no nie że bzika ale według niej to świetny film. Ja osobiście go nie oglądałam, ale chciałam, lecz gdy zobaczyłyśmy zwiastun Wyznania zakupoholiczki odrazu to włączyłyśmy. Jessica co chwile : - patrz jakie ma fajne buty !
A co do filmu, był świetny.

Opis filmu :
Becky Bloomwood pracuje dla magazynu "Successful Savings". Pisze o finansach i niezwykle stresuje ją fakt, że nie na wszystko może sobie pozwolić. Jedynym pocieszeniem w tej sytuacji jest... robienie zakupów. I tak zaczynają się kłopoty Becky...











A niedawno byłam sobie kupić tą książkę :d Niedługo zaczynam ją czytać : )